lördag 18 december 2010

En dag av komplimanger

Dagen började med ett hårt arbetspass fast jag egentligen skulle vara ledig. Men vad ska man göra när magsjukan härjar och det snart är jul. Vi har tagit emot så mycket varor på jobbet att man knappt kunnat röra sig, och mer ska det komma. Tur att man har underbara arbetskamrater att jobba tillsammans med. Vi har roligt tillsammans mitt i alla stress.

Idag fick jag komplimanger på jobbet. Det är allltid lika roligt att fä höra att man är trevlig som expedit, och jag fick till och med en kram av ett par som kom in idag.

Men finaste komplimangen kom från Nelly när jag kom hem från jobbet idag:

- Du är den bästa mamman.

Det värmde i mitt mammahjärta. Tänk att en liten tjej på två år kan uttrycka sig så, och tala om att hon älskar än. Det betyder allt.

Nelly i somaras på hennes 2-års kalas. Här med "Prins Buskronan på huvudet. En väldigt omtyckt leksak som vår prinsessa fått av Amanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar