måndag 13 december 2010

På önskelistan i år

På min önskelista i år står följande saker:

  • Jag önskar mig en uppfräschning av mitt kök.
  • En systemkamera.
  • Mateusporslin.
  • Lite nya inredningsdetaljer.
  • Något snyggt vardagsporslin.
  • Smink.
  • Kläder.
  • En härlig jul med nära och kära.
  • Lite fina block och pennor.
  • Presentkort från Ikea.
  • Överkast till sängen.
Det är ju underbart kul att få ge bort en massa fina saker i julkapp. Det är inte det viktigaste med alla presenter, men det är kul att kunna unna andra lite fina saker en gång om året. Vi får så mycket hjälp av alla runt omkring oss att jag vill visa min uppskattning på något sätt. Förra året genomgick två av våra familjemedlemmar en svår operation, en njutransplantation. Det ska bli så härligt i år att båda två ska kunna få njuta av julen utan smärta och oro. Vi andra kan vara lite mindre oroliga också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar