lördag 22 januari 2011

Ber om ursäkt för mitt lilla uppehåll

Vet inte varför uppehållet sedan förra inlägget blivit så långt, men det har helt enkelt inte funnits tid för att hinna blogga. 2011 ska bli  mitt år, en nystart. Har många gånger lovat mig att hålla en massa nyårslöften, men den här gången är det stenhårt allvar. Har kommit en bra bit på vägen då redan ett antal kilon försvunnit från min kropp. Nu ska jag bli stark och de överflödiga mammakilona ska bort. Har aldrig känt mig så motiverad förut som jag gör nu. Det är stenhårt slit och en mer hälsosammare livsstil både med träning och mat som gäller. Fick ett promenadband i födelsedagspresent av min älskade sambo som jag traskar på om morgonen. Genom jobbet fick jag även köpa mig ett gymkort så nu gymmar jag igen. Vad man känner sig sundare bara av det.

Jag är tacksam för alla råd om dieter och träning som finns. Har bytt mina älskade matmagasin mot diverse träningstidingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar